Logo Het Anker Ankergemeente
✆ 030-606 42 88

Stille week vieringen 6-11 april

Vieringen in de Stille Week

We zijn al jaren gewend om in de week voor Pasen dagelijks samen te komen met broers en zussen uit andere kerken, om zo stil te staan bij het lijden en sterven van onze Heer Jezus. Dit jaar kan dit niet lijfelijk. Daarom worden er dagelijks digitale Stille Week momenten uitgezonden en op Goede Vrijdag een digitale dienst.

De Stille Week bijeenkomsten worden ’s avonds om 19.00 uur uitgezonden vanuit De Voorhof en zijn via internet te beluisteren. Ga naar www.hervormdvreeswijk.nl – Kerkdiensten – Diensten online – Diensten vanuit De Voorhof – Rechtstreekse uitzending. De liturgie die gebruikt wordt, is vanaf de startpagina te downloaden.
Voor de dienst op Goede Vrijdag wordt er naar de leden van de Ankergemeente via de gemeentemail een link toegestuurd.